Oldalak

vasárnap

sorszámok....ügyintézés könnyítése

Mint említettem ... kocsi....
Nemcsak a kocsi, más ügyintézések kapcsán is felmerült már bennem, hogy miért nem fejleszti soha senki a jópár éve megvett sorszám osztogató masinát?
Következő fejlesztéseket üdvözölném:

1. okmányirodákban az ügytípus kiválasztásakor jelenjen meg, h az adott ügytípushoz milyen papírok kellenek. Utána lehet választani, hogy kér sorszámot vagy sem. (Otthonhagyott-e valamit esetleg :))
2. Ha mondjuk (ügytípustól függően) 5-10 ember van a várakozási listán akkor a rendszer ajánlja fel, hogy ha bepötyögöm a tel.számomat akkor sms-ben értesítenek amikor az előttem kettővel lévő sorszámot kihúzza a gép.

Pro és kontra ....

1. Kontra, hogy elvileg mindenki otthon el tudja olvasni a neten.
Pro
- Nincs mindenkinek net otthon
- simán elfelejti az ember
- még ott utolsó percben szembesülhet azzal, hogy valamit elfelejtett. Tehát nem az ügyintézőnál jön rá, mondjuk 10 perc beszélgetés után.

2. Itt a legnagyobb ellenérvként az szokott elhangzani, hogy a sokablakos rendszerben előfordulhat, hogy az elöttem lévő szám és köztem mindössze akár 1 perc eltérés lesz. Ezért érdemes kettővel előbbi sorszámnál szólni - akkor még általában vissza lehetne érni. Borzasztóan egyszerű megoldás, ami nagyban növelné az emberek komfortérzetét, adott esetben lehetőséget biztosítana, hogy közben mást (akár bevásárlás, munka, üyintézés, bármi legyen is az) elvégezze az ember. Vagy csak kiszabaduljon a tömött ügyfélszolgálatról.
Jellemző felhasználási területek: okmányirodákban is vannak hosszabb ügytípusok - pl. autóátírás, ingatlannal kapcsolatos dolgok,stb...-, munkaügyi központok, ahol a várakozók száma rémesen nagy, oep,. és bármilyen más állami szervezet ahol sokat és sok embernek kell várnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése