- a vevővel szembe került, mivel nem a szalag mellett (jobbra), a hagyományos helyen van a gép, hanem a szalag folyatásaként, a régi gép helyzetétől balra, a vevő előtt - a vevő felé néz, testével is felé fordul
Ez jó, az interakciót segíti elő és a személyes élményt, tehát pszichológiai szempontból előnyös
Hogyan lehet ezt mégis elrontani?
Nagyon egyszerűen, sajna:
- A monitort, amin pötyögnie kell a pénztárosnak felemelték kb 130-140 centire. Egy kisebb vevőnek már simán "belelóg" az arcába. Tehát a szemkontaktus nehezebb. Ráadásul a pénztárosnak folyamatosan dolgoznak a karizmai, hamarabb kifárad. Vagy ha van humora akkor felfogja sajátos fitness gyakorlatként és váltogatja a karjait ...
- A montort egy nagyjából 10 centi átmérőjű henger emeli a pult fölé.
- A pult anyaga vékony fémlemez
- Eme két utolsó ténynek köszönhetően a monitor minden egyes leütésnél "visszaüt". Tehát nem elég a folyamatos behajlított könyökű, emelt kartartás még a visszarúgással is számolni kell. Ez két okból is rossz: fizikailag megterhelőbb és nehezebb célozni, mivel mozgó célpontra kell "lőni"
- Maga a monitor a pulthoz képest 90 fokban lett felszerelve és nem dönthető. Amikor érintőképernyővel kell dolgoznunk akkor sokkal kényelmesebb egy döntött szögben elénk helyezett képernyőt ütögetni, mint egy rosszabbul látható, derékszögben elhelyezettet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése