Oldalak

csütörtök

Új Széchenyi Terv és csökkentett bürokrácia

Ma reggel kivételesen bekapcsoltam a tv-t, kb fél 8-kor. M1 - Ma Reggel c. műsor.
Épp valami főokos nyilatkozott az Új Széchenyi tervről. Többek között elhangzott az, h sokkal szélesebb körnek tudnak már segítséget nyújtani, illetve a pályázatok előkészítése jobb lett - a bürokráciát csökkentették.
Ennek örömére kedvet kaptam, hogy körbenézzek Új Sz. terv háza táján. Random letöltöttem egy kkv-k és mikrovállakozások komplex technológia fejlesztése témakörben kiírt pályázatot.
És kb. agybajt kaptam.
  1. a pályázati kiírás 6. oldalán már sikerült megtudnom, hogy mire is írták ki
  2. a 2. oldalon viszont már megtudtam: vállalni kell, hogy "A projekt befejezési évét közvetlenül követő 2 üzleti év átlagos éves személyi jellegű ráfordításainak (sic) növekednie kell a támogatási összeg 5 %-ával a bázisévhez (beadást megelızı üzleti év) képest." Valamint azt is, hogy nem csökkenhet a statisztikai létszám.
    Így is lehet garantálni a legalább infláció követő bérezést. 
  3. Ténylegesen nagyon rövid a kötelező beadandókat részletező fejezet. Kivették a pályázati felhívásból és áttették a pályázati útmutató nevű doksiba. Ezzel tényleg csökkent a bürokrácia - ja, persze.
Na igen, ez olyan magyar módi :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése