Oldalak

péntek

mo.hu

Eddig nem kellett erre járnom.
A jelenleg regnáló kormányzat kommunikációs stratégiája, kommunikációs szakemberei elmehetnének már valami gyorstalpaló tanfolyamra, hogy tudják mit is művelnek. Nemcsak most, már máskor is agylobot kaptam az inkompetenciájuktól. De ez az mo.hu logo nálam feltette az i-re a pontot.

Mint egy süllyedő hajó. Vagy fuldokló ember. És akkor még rá se néztem az egészre, csak megragadta a szememet ez a borzalom....

Első blikkre mik tűnnek fel:
  • a jobb felső menüsor el van balra csúszva
  • a színvilág és a design kb a 90es évek elejét idézi. nem hittem volna, de bebizonyította, hogy a kevesebb, nem jobb! Pedig bőszen hittem az ellenkezőjét.... :)
  • a menü tagolása - vizuálisan - valami fertelmes
  • az almenü rosszul olvasható, a vizuális kapcsolata a főmenüvel gyatra
  • az rss csatornák ikon mit keres a keresés mellett? Mire szolgálhat? Itt iratkozzak fel, vagy a hírcsarotnában keresek?
  • már megint a szezon a fazonnal.... cimkefelhő. Mi ez közösségi site, vagy az ország hivatalos információs központja? 
  • és még kismillió dolog van....
Nem nézegettem mélyebben, egyszerűen nincs erőm hozzá. Akár én, akár más szakember kb 3 hét alatt végigteszteli, szakvéleményt mond, és még kb 1 hét munka lenne tényleg jót csinálni. De valaki már megint sóher volt. Tehát marad a középszar. Pedig lehetne jó, a francba.
Ebben az országban majdnem minden ilyen "majdnem jó".... csak épp így: szar.

Vajon készültek útvonaltervek? Valaki vette a fáradságot, hogy azonkívül, hogy a statisztikákból megnézte mik a letöbbet használt/keresett oldalak, végigondolta volna, hogy mik a jellemző felhasználói scenariók? Készültek feladatok és értékelések?

1 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyetértek. Szörnyű, hogy mindenben amit ez az ország csinál, csak a fejetlenség és hozzánemértés látszik.

    Hihetetlen, hogy ez tetszett valakinek!

    VálaszTörlés